zaterdag 22 augustus 2009

GOUD

...... GOUD!!!!!

Het is gelukt!!! Ik ben wereldkampioen!!!
Het was een erg moeilijke finale die erg vroeg begonnen is. mijn finale liep een uur voor op schema en ik had het gevoel er niet helemaal klaar voor te zijn. Vermoedelijk gold dit ook voor mijn tegenstandster want uiteindelijk won ik het toch met 90 tegen 84 punten in een erg spannende wedstrijd die ik begon met een 7 tegen een 10 voor haar. In de volgende serie liep ik in en had ik al 1 puntje meer waardoor zij mocht gaan beginnen. Deze voorsprong niet meer weggegeven maar ook niet echt op haar uitgelopen tot in de allerlaatste serie van 3 pijlen.
Vanmiddag om 16.00 uur is de prijsuitreiking en daarna een feestje.... en dan morgen lekker weer naar huis. We vertrekken erg vroeg uit het hotel, we moeten dan al om 5.15 in de bus zitten om naar het vliegveld te gaan, we vliegen dan rond 9.30 en zijn dan hopelijk om 10.30 op schiphol...... dan nog 2 uurtjes naar huis en vanavond weer heeeeerlijk in m'n eigen bed slapen..... gelukkig heb ik ook nog een weekje vakantie zodat ik ook lekker te tijd en ruimte heb om na te genieten.

groetjes Eliane

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi eliane
van harte gefliciteert met de wereldtitel. GEWELDIG

lean tim chris

Anoniem zei

Hoi Eliane,

Geweldig, jij bent WERELDKAMPIOEN !! Proficiat. Een mooie beloning voor je harde werken in de trainingen.

Anoniem zei

hoi eliane
wereld kampioen
hartelijk gefeliciteerd
hartstikke goed
Erik en mathilde

Nine zei

Hallo mevrouw Salden,

nog van harte proficiat! U denkt natuurlijk wat een late reactie maar eigelijk gebruik ik de mogelijkheid om een reactie achtertelaten even voor iets anders. Ik heb namelijk een vraag aan U. Mijn naam is Nine en ik ben bezig met mijn afstudeerwerkstuk over de gehandicaptensport. U als bekende beperkte sporter zou me hierbij heel erg kunnen helpen door bijgevoegde vragen te beantwoorden. Ik zou deze antwoorden willen gebruiken als hulp voor het antwoorden op vragen over hoe de sporter zelf tegen sport aankijkt. Omdat ik geen mailadres van U vond stuur ik U dit even zo. Ik wil U vragen om mij te mailen naar loowsszz@hotmail.com als U mij zou willen helpen dan stuur ik U een bijlage met de vragen. De vragen nemen ongeveer 5 minuutjes van U tijd in beslag.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Nine Bongers.