zondag 8 augustus 2010

EK Vichy Frankrijk

hallo allemaal,

gisteravond zijn we (Gerard Zeeman, Ingrid Peijer, Mari Schraven, Rob Salden, Pier Elzinga en ik) om 00.00 uur vertrokken om door de nacht naar Vichy Frankrijk te gaan omdat daar het EK Para Archery 2010 gehouden wordt.

rond 14.30 vanmiddag kwamen we aan op het hotel waar we de komende week verblijven. we hebben nette kamers en.... jawel INTERNET!! vandaar dat ik maar vast ben begonnen met schrijven en iedereen up to date houden.
morgen is nog een trainingsdag en vanaf dinsdag zullen de officiele gedeelten starten. eerst 2 x 36 pijlen op 70 meter als voorrondes en de dagen erna zullen we starten met de finalerondes. als leuke afsluiter zullen we (zoals het er voorlopig uitzien) ook nog in koppels finales gaan schieten, dit betekent dat Mari en Ingrid als koppelteam gaan schieten en Gerard en ik ook.... LEUK ZEG!! heb ik zin in.

ik hou jullie op de hoogte,
groetjes, Eliane

Geen opmerkingen: