dinsdag 17 augustus 2010

ZILVER

hallo allemaal,

hier is de afsluiting van deze episode: EK in Vichy Frankrijk voor Para-Archery.

in de finale mocht ik uitkomen tegen Kay Lucas, ik heb al vaker tegen haar geschoten, waaronder ook in mijn vorige wedstrijd in Engeland, en tot nu toe NIET van haar verloren..... je begrijpt het al?.... tot nu toe dus.
in de finale begonnen we met een spannende 1-1, daarna 2-2, daarna 4-2, vervolgens 4-4 en in de laatste set is het Kay gelukt van me te winnen met een puntenaantal van 26 tegen 24, waardoor de matchpunten in haar voordeel eindigden met een 6-4. Kay heeft dus goud en ik ben met een zilveren plak naar huis gegaan.

volgend jaar beginnen er nieuwe wedstrijden, in Tsjechie, opnieuw in Engeland en zal de WK worden georganiseerd in Italie. tot de volgende keer dan maar weer.

groetjes, Eliane

2 opmerkingen:

Ron van der Hoff zei

Toch weer klasse gedaan, met een medaille naar huis! Tuurlijk is altijd de ambitie om de gouden plak mee te nemen, maar ja, die is er maar 1. Klasse!

Anoniem zei

Beste Eliane,

Graag zou ik in kontakt met je willen komen in verband met mijn website www.ons-oranjegevoel.nl ,speciaal voor de mindervalide topsporter!

Mijn email info@ons-oranjegevoel.nl

Met vriendelijke groet,
Marianne