woensdag 19 augustus 2009

DOOR NAAR DE HALVE FINALE

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik prima geschoten!! Ik ben door naar de halve finale voor een plaats bij de eerste 4, heb gewonnen van de Engelse met 95- 90 en daarna moest ik tegen een Ukrainse dame, de poolse had de finale tegen haar verloren. Van de Ukrainse won ik ook met 95- 78.
Dit betekent dat ik door ben naar de halve finales. Morgenmiddag mag ik tegen de Koreaanse Lee Hwa Sook schieten ter beoordeling of ik in de gouden of de bronzen finale schiet op zaterdag.
Mari is gestrand in de 1/16 finale en heeft waarschijnlijk de 11e plaats, dit moet nog nagerekend worden en officieel bekend gemaakt, Gerard strandde in de 1/32e finale en is 17e of 18e geworden.

groetjes, Eliane

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eliane, zet hem op! In Beijing heeft Lee je verslagen, nu gaat het je gewoon lukken!
Groeten uit Lichtenvoorde, René Wellink

Anoniem zei

hoi eliane
super prestatie naar halve finale
nu goud zilver of brons
we blijven je prestaties deze dagen volgen .
groet lean chris tim