maandag 17 augustus 2009

officiele training

hallo allemaal,

vandaag de officiele training gehad, materiaalcontrole en opnieuw een medische keuring. ik ben weer goed afgekeurd....of euhh goed goedgekeurd...... nou ja, ik ben in ieder geval minder stabiel geworden sinds mijn vorige keuring en mag nu een krukje gaan gebruiken ter ondersteuning. dit gaat nog niet dit toernooi gebeuren omdat ik geen krukje heb en ook nog moet leren schieten met een krukje. dit is namelijk totaal anders. over de winterperiode zal ik ermee gaan oefenen en ook uitzoeken wat me het beste bevalt.
het schieten ging vandaag ook weer erg goed. ik heb vandaag de 50 en 30 meter geschoten. vooral de 50 mtr ging me erg goed af, ik was erg rustig en voelde me goed, waardoor het schieten ook lekker ging. de 30 mtr liep iets minder, ik was ook eigenlijk al wel klaar met het schieten omdat het ontzettend warm was vandaag, de hitte zinderde zo over het veld dat ik mijn verrekijker niet eens scherp kon stellen, het beeld bleef maar bewegen. het was ongeveer 30 graden vandaag en onze officiele training was na de officiele opening waardoor we al een uur in de hitte hadden gestaan en daarna nog moesten schieten.

morgen begin ik, samen met Mari, in de ochtend aan de lange afstanden. dit is voor mij dus de 70 en 60 meter en voor Mari de 90 en 70 meter. ik heb begrepen dat de scores te volgen zouden moeten zijn via de FITA site op www.archery.org je kunt het dan live volgen.
....... even een captainsmeeting gehad tussendoor.... ik mag dus inderdaad morgenochtend beginnen met schieten.... de wedstrijd start om 9.00 uur, we kunnen dan inschieten vanaf 8.00 uur........... we...moeten dan op het veld zijn.... vanaf 7.45...... eehhhh....... ontbijten dus al om 7.00 uur.......opstaan rond....6.15???!!!!!!! pfffff dat is vroeg.

het is nu bijna 21.00 uur dus ik denk dat ik dan ook zo maar ga slapen....

tot morgen,
Eliane

Geen opmerkingen: