maandag 17 augustus 2009

de Kop is eraf

DE KOP IS ERAF!!

vanmorgen,zoals jullie al wel weten, mochten Mari en ik vroeg beginnenf met de lange afstanden. het ging erg goed vandaag. Mari stond na de eerste afstand 5e met een mooie score van 332 punten, op de 2e afstand stond hij eerste met een nieuw persoonlijk record van 349 punten. op de totaalscore staat hij nu 2e gerankt.
ik heb ook goed geschoten!! ben zeer tevreden over hoe het is gegaan. na de eerste afstand stond ik 4e met 292 punten, waarna ik op de 60 meter 304 punten schoot. hiermee rankte ik op die afstand als 3e en op het totaal sta ik nu als 3e gerankt.
morgenvroeg mag ik starten met de 50 meter. ik voel me goed en heb er wel zin in om te beginnen......... uiteraard net zo vroeg als vandaag.
Gerard begon wat moeizaam op zijn 90 meter vandaag maar in de 70 ging het steeds beter, hij staat op dit moment als 17e gerankt.

groetjes en tot morgen,
Eliane

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb gezien op internet hoe je het gedaan hebt, chapeau. Echt respect, goed man. Ik wens je veel geluk en trefzekerheid. Geloof in je.Groetjes Jan

Anoniem zei

Hoi Eliane,

Vandaag voor het eerst je berichten gelezen door een korte vakantie van ons in België. Ik kon dus ook niet eerder reageren. Je hebt het met een 4e stek en 1214 helemaal niet slecht gedaan. Ga zo door! Maar er in je eliminatieronde een leuke wedstrijd van. Dat moet lukken met je gelijkwaardige tegenstander Natalie Wells. En bedenk, zonder tegenstander geen wedstrijd en ook geen leuke spanning. Een wedstrijd speel je tegen, maar vooral mét elkaar.

Ook Mari heeft het met een 4e plaats en 1263 goed gedaan. En hij is al zeker een ronde verder door z`n bey. Eigenlijk wel jammer die bey, dat is toch minder leuk.

Jammer dat het bij Gerard niet echt wilde lukken. Hopelijk heeft hij op de 30m. nog wat goed gemaakt. Probeer hem samen wat op te peppen voor het vervolg.

Allemaal nog erg veel succes.

Groeten;

Bert van der Wiel