donderdag 20 augustus 2009

IK GA VOOR GOUD

Hoi allemaal,

IK GA VOOR GOUD!!

Vandaag een SUPER spannende halve finale geschoten!! tegen de Koreaanse waar ik tot nu toe iedere keer van verloren had met dikke punten. Met mijn grote mond heb ik tegen sommige van jullie, de volgende tekst EINDELIJK waar gemaakt....... inpakken, strikje eromheen en terugsturen naar Korea!! Ik heb de halve finale gewonnen tegen Lee Hwa Sook met 102 tegen 91 punten en schiet zaterdag de finale om het goud tegen..... haar zusje Kim Ran Sook. Voor diegenen die de scorelijsten hebben bijgehouden, zij is ongeveer van mijn niveau, de punten die zij geschoten heeft zijn ook ongeveer mijn gemiddelde punten. Het kan zaterdag dus nog alle kanten op en het belooft een spannende, gelijkwaardige en leuke finale te worden. Ik heb er ontzettend veel zin in!
Een medaille wordt het nu dus sowiezo, Het is alleen nog spannend welke kleur het gaat worden.

Groetjes en tot snel,
Eliane

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi eliane
ik zie net dat je de finale gehaald hebt. GEWELIG.NU op naar goud maar zilver ook super
we drinken er een paar op volgende week op rekkens feest
groet lean chris tim

Anoniem zei

Eliane,
ik heb het op internet gevolgd. Super!
Het is al zilver met een gouden randje, helemaal goud mag natuurlijk ook ;-)
Succes zaterdag.
groeten fam Rene Wellink

Anoniem zei

hallo eliane.
goede zaken gedaan vandaag gefeliteerd met de finale.
nog een keer in inpakken,stikje, en terugsturen naar korea.
succes voor zaterdag .
gr eddie

Anoniem zei

Hoi Eliane,

Super joh, naar de finale is een prachtige prestatie. Je toernooi kan al niet meer kapot. Nu gewoon door gaan en af maken. Ik duim voor je.

Groeten;
Bert van der Wiel