vrijdag 21 augustus 2009

Hangdagje

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een lekkere 'hangdag' gehad. We hebben een paar uurtjes op het veld rond gehangen, een paar pijlen geschoten, de mannen zijn vanmiddag naar het dorp gelopen om een ijsje te eten, ik heb toen een poosje op bed gelegen en uiteindelijk kwamen we elkaar weer tegen op het schietveld omdat de finales van het teamschieten waren.
Aansluitend was de prijsuitreiking van het teamschieten. Onze vrienden van het Duitse team hebben de bronzen medaille gehaald in een spannende finale.
Toen zij aan het schieten waren kreeg ik toch wel een beetje de kriebels..... Morgen is dat hele grote schietveld alleen voor mij en mijn tegenstandster, en natuurlijk voor alle supporters. Ik kon me toen wel een beetje voorstellen hoe dat morgen zou gaan worden.... IK HEB ER ZIN IN!!!

Hieronder nog een extraatje!! een gekopieerd nieuwsbericht van de FITA site www.archery.org onder het kopje NEWS:
The final individual matches of the day were for the Recurve Women Standing class where Eliane SALDEN-OTTEN (NED) demolished her opponent LEE Hwa Sook (KOR) by twenty one points. However, Korea still has a chance of a gold medal as KIM Ran Sook beat the only Mongolian archer in Nymburk, Javsmaa BYAMBASUREN.

groetjes en tot morgen,
Eliane

Geen opmerkingen: