vrijdag 12 september 2008

einde toernooi in de kwartfinale

De kwartfinale is gespeeld, inmiddels als ik dit schrijf is het zelfs al 1.30 's nachts. Ik heb vandaag verloren van de wereldkampioen met een geweldige score van 107 tegen 96. Haar score was een nieuw wereld en paralympisch record en mijn score was de 4e beste van de hele dag geschoten. Helaas kwam ik LEE iets te vroeg tegen in de finalerondes.
Ik ben zeeeeeeer tevreden en gelukkig met de score die ik vandaag heb neergezet en ook heel erg tevreden met het totale toernooi. Vanaf nu ben ik dus toerist in Beijing.
Morgen gaan we nog naar de finales kijken, eindelijk samen met de familie en LEE verschrikkelijk aanmoedigen (nu moeten we er als supporter natuurlijk wel voor zorgen dat, diegene die mij uit het toernooi schiet, ook wint!!)

Ook gaan we morgenochtend, .... tijdens de finales, ...... op de tribunes, ......... als toerist, plannen wat we de rest van de week allemaal nog willen gaan doen. We zouden nog graag naar de volleybal wedstrijd willen (om brons inmiddels), naar een cp voetbalwedstrijd (om de 4e/ 5e plek) en natuurlijk als supertoerist even naar DE MUUR.

Hoe we dit allemaal gaan doen en wanneer moet dus wachten tot een later moment. Nu is het verstandig om te gaan slapen want ondanks dat mijn toernooi afgelopen is, staan we morgenochtend wel om 7.00 uur op om een paar (nieuwe) vrienden uit te zwaaien van de judo, die morgen alweer naar huis gaan.
De rest van de nederlandse equipe gaat donderdag de 18e gezamelijk terug. Tot die tijd hebben we dus nog om van alles te doen en bekijken.

groetjes en welterusten, Eliane

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Van een spleetoog is het ook moeilijk winnen, hebben toch een iets beperkter blikveld.....
Jammer dat je uit het toernooi gespeeld bent. Op punten had je inderdaad bij de laatste 4 gezeten, helaas is het toernooi niet op die manier georganiseerd. Toch een hele knappe prestatie. Geniet nog van je tijd als toerist in China.
Groeten Mieke en Wim

Anoniem zei

Hallo,
mis je me al????? haha. Heb je het kado nog doorgegeven??? Ik heb jouw mail niet ontvangen??? Zie www.judozutphen.nl over mijn avonturen op de terugweg.........en het is heerlijk om weer thuis te zijn. De groeten aan vriend Harry.
Kus Mirjam

Anoniem zei

Jammer, maar gelukkig heb je er een goed gevoel aan overgehouden.
Geniet nog effies lekker na...
Ontspan die armen maar eens...
Het is natuurlijk een prachtige ervaring ! Ik zag ook nog een interview van jou via you tube.

Gr. Debby Gosselink