woensdag 3 september 2008

Bericht uit Korea

Gisteren ben ik in Korea aangekomen, ik heb een geweldig luxe reis gehad. In het vliegtuig aangekomen werden we meteen ontvangen door de purser, die had al gehoord dat wij met 2 personen op de vlucht mee zouden gaan en was aan het kijken of we in de business class bij konden, dit lukte, dus hadden we zeeeeeer luxe stoelen en bediening onderweg. Ook kwam de gezagvoerder ons persoonlijk welkom heten op de vlucht en vroeg of ik het mischien leuk zou vinden om in de cockpit te zijn tijdens de start en landing ........duhu....... NATUURLIJK is dit leuk!! Dus zo is het gegaan. Moet zeggen dat het erg leuk was,vooral omdat je zoveel zicht hebt rondom maar de ruimte viel me wel erg tegen, die mannen hadden eigenijk nog minder beenruimte dan de reizigers in de economy class.

Verder heb ik de eerste dag van de trainingsweek in Korea er al opzitten. We zitten in een leuk hotel met veel sportfaciliteiten om ons heen, er is echt van alles te doen. De stad waar we zitten heet Chuncheong.
Ook op de eerste dag al even geschoten, in ieder geval gingen alle pijlen rechtuit en raakten het bord, verder weet ik niet zo goed hoe het was, ik heb het gevoel van watten in m'n hoofd, dit komt door de jetlag en zal in de loop van de komende dagen wel verdwijnen.

Vandaag is dus alweer de tweede dag, ik heb een slechte nacht gehad, ben rond 2 uur wakker geworden en kon de eerste 1,5 uur niet meer in slaap komen en had erge hoofdpijn. Na 2 paracetamolletjes wel weer in slaap gevallen maar vanmorgen werd ik dus natuurlijk ontzettend misselijk wakker, ook dit is opgelost, de teamarts is er even geweest, verder niet zoveel aan gedaan maar ik knapte weer goed op.

Vanmiddag heb ik nog even geschoten, dit ging weer erg goed. Vrijdag gaan we door naar beijing, de meeste andere ploegen zijn daar dan al en natuurlijk Rob, mijn ouders en Mike...... erg leuk en dan kan het feest beginnen.

Geen opmerkingen: